Przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na współpracę z profesjonalną agencją marketingową. Wynika to z ich chęci zaistnienia w wirtualnej przestrzeni wśród czołowych przedstawicieli danej branży. Czym kierować się przy wyborze specjalistów z zakresu SEO? Czy pozycjonowanie sklepu shoper pomoże Ci w sprawnym i intuicyjnym zarządzaniu witryną internetową?
Między młotem a kowadłem
Zanim zaczniesz poszukiwania partnera, powinieneś znać podstawowe zasady SEO, aby wiedzieć, na co zwracać uwagę. Dowiedz się, czym jest content marketing oraz link building – dwa główne filary SEO. Na co zwracać uwagę przy wyborze firmy?
- Przede wszystkim zrób research, zobacz, jak szeroką ofertę znajdziesz w Łodzi.
- Nie wybieraj agencji, która jest słabo widoczna w sieci.
- Przejrzyj cennik oraz ofertę.
- Zwróć uwagę na typ rozliczeń oraz okres wypowiedzenia.
- Sprawdź, czy agencja tworzy własne materiały SEO (blogi, media społecznościowe, case study).
- Poproś o referencje oraz sprawdź komentarze wcześniejszych klientów.
Korzyści ze współpracy z agencją SEO
Po pierwsze, kompetencje. Liczba narzędzi, którymi dysponuje agencja, jest znacznie większa niż w przypadku samodzielnej optymalizacji. Od specjalistów IT, programistów, po marketing i promocję. Oferują więc holistyczną usługę.
Po drugie, bezpieczeństwo. Korzystając ze wsparcia firmy, unikniemy nieświadomych, potencjalnych błędów, które mogą sprowadzić na nas kary od Google. Dodatkowo agencja zadba o bezpieczeństwo w postaci certyfikatów i protokołów, aby zapewnić wyższy poziom UX.
Po trzecie, większa widoczność. Możesz mieć pewność, że działania agencji SEO będą długotrwałe. Specjaliści dbają o nadążanie za aktualizacjami wyszukiwarek i poprawienie strony, aby nie spadła w rankingu.
Po czwarte, czas. Oddając komuś to żmudne i długotrwałe zadanie, możesz zaoszczędzić wiele czasu i energii. Zamiast skupiać się na tym, jak działa pozycjonowanie sklepu shoper, możesz wzbogacać swoją ofertę.
Po piąte, mniejsze koszty. W perspektywie czasu, choć współpraca z firmą może wydawać się kosztownym wydatkiem, jej koszty są niższe niż w przypadku strategii SEM. Efekty natomiast utrzymują się znacznie dłużej.
Pozycjonowanie sklepu Shoper – jak weryfikować działania firmy SEO?
- Monitoruj słowa kluczowe.
- Analizuj linki zewnętrzne.
- Pilnuj konwersji.
- Sprawdzać, czy ruch stoi w miejscu, a co gorsza spada.
- Przeglądaj raporty i sprawozdania.
- Zadawaj pytania.
Nieoceniony partner
Pozycjonowanie sklepu shoper wymaga inwestycji, która jednak może zaowocować w pewne rezultaty. Decydując się na podjęcie współpracy z agencją SEO, możesz uniknąć komplikacji w drodze na szczyt biznesowego sukcesu. Postaw na pomoc ekspertów, za sprawą których znajdziesz się w rankingu najczęściej wyszukiwanych sklepów e-commerce!